Ezt nem fogják elfelejteni Von der Leyenék: Szijjártó oda csapott, ahol a legjobban fáj

Európai országokkal kellett komoly küzdelmet vívni.

Európai országokkal kellett komoly küzdelmet vívni.
„Hatalmas lehetőséghez jutott hazánk” – mutatott rá a közgazdász.
Kína vezető autógyártója 7 ezer 231 új akkumulátoros elektromos járművet regisztrált áprilisban, ez 169 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbi adatokhoz képest.
Nem a bérszínvonal, hanem a fejlett infrastruktúra miatt vonzó hazánk a nagy nemzetközi befektetőknek.
Egy már meglévő irodaházban lesz a kontinentális bázis.
Jól indult a péntek reggel a devizapiacokon.
A csütörtök esti órákra a forint tovább erősödött.
A jövő autóit Magyarországon gyártják.
A magyarországi üzem mintegy 4,5 milliárd dollárból valósul meg, és évi mintegy 200 ezer járművet fog gyártani 2025 végétől, a teljes termelést 350 ezer darabra tervezik.
Az újítás forradalmi változást hozhat az elektromos járművek töltési idejében.
Más is a BYD útját követi.
A Teslát beelőző autógyártó szélsebesen terjeszkedik.
Még a Tesla is behódolt a kínai vállalatnak.
Az Európai Bizottság immár nem elégszik meg azzal, hogy büntetővámot vet ki a kínai importelektromosokra. Vizsgálatot indít a BYD szegedi beruházása ellen – amiről egyedül Magyarországnak felejtett el szólni.
A beruházás megjelent az Európai Bizottság radarján.
Régóta vágynak erre a beruházásra.
Szeged polgármestere szerint nincs annál rosszabb, amikor „3 éves bölcsészdiplomával rendelkezők” védik a környezetet.
A nagyberuházások, így a CATL, a BMW és a BYD fokozatos felfutása a második fél évtől élénkítheti a foglalkoztatást és csökkentheti a munkanélküliséget.
Innen már csak az a kérdés, mekkorát nőhetnek a fizetések.
Európa kapujává vált, és az is egyértelmű, hogy ezt kinek köszönheti.